понедельник, 18 февраля 2013 г.


Керівник конференції: Ястребова Валентина Яківна, проректор з науково-методичної роботи ЗОІППО, к.п.н., доцент


Мета конференції:
з’ясування основних теоретичних засад моделювання фахової компетентності керівників навчальних закладів різних рівнів освіти для створення методологічної основи оперативного коригування управлінської діяльності керівника, забезпечення його мобільності й фахової конкурентоздатності в ринкових умовах.


Конференція працює за чотирма секційними напрямами


Психологічні засади особистісно-орієнтованого менеджменту і розвитку особистісно-компетентнісного підходу в освіті - керівник секції Гура Тетяна Євгенівна, к. психол. наук, доцент.

Андрагогічні підходи у сучасному освітньому менеджменті і освіті дорослих - керівник секції Приходько Валентин Миколайович, завідувач кафедри андрагогики та освітніх вимірювань, к.п.н., доцент.

Управління сучасним навчальним закладом у контексті спеціальної і інклюзивної освіти - керівник секції Лупінович Світлана Миколаївна, завідувач кафедри реабілітаційної педагогики, к.п.н., доцент

Інноваційні підходи і технології у сучасному освітньому менеджменті - керівник секції Ястребова Валентина Яківна, проректор з науково-методичної роботи ЗОІППО, к.п.н., доцент.

КОНФЕРЕНЦІЯ 3
«Теоретичні та прикладні питання сучасного освітнього менеджменту»

Пленарне засідання:
  1. Ястребова В.Я., кандидат педагогічних наук, доцент, перший проректор Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради. Соціально-педагогічний детермінізм в управлінській діяльності директора загальноосвітнього навчального закладу сільської місцевості.
  2. Гура О.І., доктор педагогічних наук, професор, проректор з науково-педагогічноїроботи Класичного приватного університету (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми гуманістичного та особистісно-орієнтованого підходів в управлінні соціальною організацією.
  3. Мариновська О.Я., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій (Україна. м.Івано-Франківськ) Технологія векторного аналізу уроку
  4. Федосенко Е.В., кандидат психологических наук, доцент НОУ ВПО «Институт дизайна, прикладного искусства и гуманитарного образования» (Россия, г. Санкт-Петербург). Актуальные проблемы профессионального развития психологов в системе постдипломного образования.
  5. Волярська О.С., кандидат педагогічних наук, доцент КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Психолого-педагогічний супровід післядипломної підготовки керівників закладів освіти.
  6. Гура Т.Є., кандидат психологічних наук, доцент, в.о. проректора з наукової роботи та міжнародної діяльності КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми психологічного забезпечення розвитку освітнього простору.
  7. Пучина О.В., кандидат психологічних наук, доцент, Запорізькій національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). Психологічна готовність керівників до управлінської діяльності.

Доповіді:

  1. Афанасьєва Т.О., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Проблема модернізації змісту професійної освіти: компетентністний аспект.
  2. Бабко Т.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Управління професійним саморозвитком педагога профільної школи.
  3. Бабкова О.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Вимірювання навчальних досягнень учнів як компонент оцінювальної діяльності учителя.
  4. Байбекова Н.Р. Харківський національний педагогічний університ ім. Г.С.Сковороди (Україна, м.Харків). Готовність майбутніх психологів до консультативної роботи у вищих навчальних закладах
  5. Бондарева Л.Б., Классический приватный университет (Украина, г. Запорожье). Музыкотерапия как метод коррекции эмоциональной сферы беременных женщин.
  6. Бондаренко Р.М., Хортицький національній навчально-реабілітаційний багатопрофільній центр (Україна, Запоріжжя). Психологічні особливості підготовки психологів до роботи з дітьми аутистичного спектру
  7. Бондаренко З.П. , Продан Є.О., Бондаренко  Я.І. Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара(Україна, м. Дніпропетровськ) Проблеми інклюзивного навчання студентів у інтегрованому освітньому просторі
  8. Бондаренко З.ПДніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара(Україна, м. Дніпропетровськ) Модель формуваннясоціальної зрілості особистості у процесі її навчання, виховання і розвитку
  9. Бочелюк В.В., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Соціально-психологічні особливості насилля у закладах освіти.
  10. Булах М.Ю. Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара(Україна, м. Дніпропетровськ) Інноваційніпідходи і технології у сучасному освітньому менеджменті
  11. Бура О.Б., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №52 (Україна, м. Запоріжжя). Зміст соціально-педагогічної корекції гіперактивної поведінки молодших школярів.
  12. Водолазська Т.В., Гавриш Р.Л., Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М. В. Остроградського (Україна, м. Полтава). Евалюація як технологічна інновація в освітньому менеджменті.
  13. Волошина Т.А.   КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя) Комплексная оценка соматического здоровья учащихся начальных классов с особенностями психофизического развития
  14. ВолошенкоО.В., Черкаський обласний інститут пыслядипломної педагогічної освіти (Україна, м.Черкаси). Деякі аспекти осучаснення післядипломної педагогічної освіти.
  15. Волярська О.С., кандидат педагогічних наук, доцент КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Психолого-педагогічний супровід післядипломної підготовки керівників закладів освіти.
  16. Галумова Е.А., Классический приватный университет (Украина, г. Запорожье). Особенности эмоционального развития детей с аутизмом.
  17. Гонтар М. Г.  Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара(Україна, м. Дніпропетровськ) Життєва компетентністьяк детермінанта розвитку особистості підлітка
  18. Гуменный А.Д., Институт профессионально-технического образования НАПН Украины (Украина, г. Киев). Развитие уровня информационной культуры руководителей ПТУЗ в открытом информационно-образовательном пространстве ПТО.
  19. Губа Н.О., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток професійної компетентності майбутніх психологів у процесі навчання у ВНЗ.
  20. Гура Т.Є., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Емпіричне дослідження професійного мислення практичних психологів: методичне забезпечення.
  21. Донченко І.А. Класичний приватний університет Розвиток професійної самосвідомості засобами розвивальноїпсиходіагностики
  22. Дрожжина Т.В., КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (Україна, м. Харків). Використання андрагогічних принципів в післядипломній освіті педагогів.
  23. Заворотна Я.В., Шабанова Т.С., Мелітопольський державний педагогічний університет ім. БХмельницького (Україна, м. Мелітополь). Факторно-критеріальна модель інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом.
  24. Зарицька В.В., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Особливості розвитку емоційного інтелекту суб’єктів навчального процесу.
  25. Кідалова Н.О., Управління освіти Мелітопольської міської ради (Україна, м. Мелітополь). Проект «Profуспіх: стратегія професійного вибору».
  26. Кільова О.А., Дніпропетровський національний університет ім. О.Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Професійно-педагогічна підготовка майбутніх викладачів у позааудиторній роботі у вищих навчальних закладах.
  27. Козицька Г.В., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). Проблеми визначення сутності професійного мислення.
  28. Козловська І.М., Львівський науково-практичний центр ПТО НАНПУ (Україна, м. Львів). Розвиток особистості студентської молоді в контексті інтегративного підходу.
  29. Козловський Ю.М., Львівський інститут банківської справи УБС НБУ (Україна, м. Львів). Особистісний підхід до суб’єктів наукової діяльності вищого навчального закладу.
  30. Котелюх М.О., Харківський Національний університет внутрішніх справ (Україна, м. Харьків). Розвиток професійної етики майбутніх працівників міліції громадської безпеки засобами навчального тренінгу.
  31. Кравченко Г.Ю., КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (Україна, м. Харків). Використання адаптивного управління для забезпечення ефективної діяльності кафедри обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
  32. Крамчанін В.М., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 (Україна, м. Запоріжжя). Управлінська культура керівників закладів освіти як психолого-педагогічний феномен.
  33. Криволап О.Ю., Запорізька загальноосвітня школа № 15 (Україна, м. Запоріжжя). Управління процесом формування усвідомленої діяльності молодших школярів під час навчального процесу.
  34. Криворучко М.В., навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад–загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15» Смілянської міської ради (Україна, Черкаська область, м. Сміла). Сучасне управління методичною роботою на рівні навчального закладу.
  35. Кривых С.В. НОУ ВПО «Институт дизайна, прикладного искусства и гуманитарного образования» (г. Санкт-Петербург, Россия). Диверсификация высшего профессионального  образования на примере профиля обучения  «христианское искусство».
  36. Лазаренко  В.І. Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара(Україна, м. Дніпропетровськ) Психологічна допомога особистості:практика реалізації програми «здоровий спосіб життя»
  37. Лапшина І.С., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Дидактичне проектування електронного підручника у системі післядипломної педагогічної освіти.
  38. Липкова А.В., Классический приватный университет (Украина, г. Запорожье). Психологические предпосылки вхождения подростков в субкультуры.
  39. Литвиненко І.С., Миколаївский національний університет ім. В.О. Сухомлинського (Україна, м. Миколаїв). Підготвка майбутніх психологів до роботи з людьми похилого віку.
  40. Лук’янова О.І., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). Управління процесом формування позитивної мотивації до навчання  студентів технічних спеціальностей.
  41. Лубяна  К.А. Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара(Україна, м. Дніпропетровськ) Врахування індивідуально-психологічнихособливостей дійтей, які займаються хореографічною творчістю
  42. Лупінович С.М.   КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя) Науково-методичніпідходи до планування корекційної роботи педагога в освітньому процесізагальноосвітньої школи
  43. Лупінович К. С. Науково - дослідницька лабораторія інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя) Роль батьків у залученні дітей з особливими освітніми проблемами в інклюзивний освітній простір
  44. Лупинович А. С. Детско-юношеская  школа олимпийского резерва Смолевичского района Минской области (Беларусь, г. Минск) Превентивные методы оценки адаптационных возможностей учащихся 7-8 классов школ-интернатов кфизической нагрузке
  45. Мазурик І.О., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Ґендерні особливості рольових очікувань молоді стосовно майбутнього партнера у шлюбі молоді.
  46. Майорчак Н.М., Львівський державний університет внутрішніх справ (Україна, м. Львів). Соціальні чинники формування брехливості у підлітків.
  47. Максимова О.П. Кіровоградський інститут комерції (Україна, м. Кіровоград). Особливості застосування кейс-методу у процесі формування готовності майбутніх економістів до аналітичної діяльності
  48. Меркулова Н.В., Мелітопольський державний педагогічний університет ім. БХмельницького (Україна, м. Мелітополь). Інтерактивні методи навчання як спосіб формування готовності магістрів менеджменту освіти до інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом.
  49. Мінакова І.В.  КЗ «Запорізький обласний інститутпіслядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя) Розвитокжиттєвих навичок як метод навчання здоровому способу життя й елементвисокоякісної освіти
  50. Могілевська В.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). До питання про впровадження сучасних педагогічних технологій у позашкільній освіти.
  51. Науменко М.П., Попкова Е.І., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Андрагогічні аспекти підготовки висококваліфікованих та конкурентоспроможніх фахівцівв на ринку праці.
  52. Неткал Ф.О., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми дослідження професійної готовності майбутнього психолога до консультативної діяльності.
  53. Нікітін О.Є., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). (Україна, м. Мелітополь). Психологічні особливості наркозалежності, як прояв сімейної дисфункції.
  54. Нікулін С.Є КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя) Роль сюжетних картинок узасвоєнні змісту літературних текстів учнями молодших класів спеціальних шкілдля розумово відсталих дітей
  55. Оксентюк Н.В. Національний університет водного господарства та природокористування (НУВГП). (Україна, м. Рівне). Формування розвиненої особистості в сучасній освіті
  56. Омельченко Я.Є., Дніпропетровський національний університет ім. О.Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Інтерактивні методи навчання у викладанні англійської мови студентам гуманітарних спеціальностей.
  57. Павлова С.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя) Оцінка якості освітнього процесу як основної складовоїконкурентноздатності школи
  58. Паливода Н.П., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Психологічні особливості дитячого горя.
  59. Панов М.С., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Соціально-психологічні особливості формування правової культури осіб з особливими потребами.
  60. Переверзєва О.В., Дніпропетровськийнаціональний університет імені Олеся Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Інклюзивна освіта як соціально-педагогічний феномен у контексті інноваційного розвитку.
  61. Перцова Н.І., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Ефективність методу кейса у формуванні прогностичних умінь керівників шкіл в умовах післядипломної освіти.
  62. Присяжнюк Ю.С., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток професійної компетентності  вчителя - гуманітарія на засадах андрагогіки .
  63. Приходько І.П., Дніпропетровський державний аграрний університет (Україна, м. Дніпропетровськ). Державно-управлінські заходи по забезпеченню якості, відтворення і передачі знань у системі вищої освіти.
  64. Приходько Т.П., Дніпропетровський національний університет ім. О.Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Діяльність освітнього керівництва по запровадженню європейської парадигми кредитно-трансферної системи у ВНЗ.
  65. Ремез Н.Д., Одеський регіональний центр оцінювання якості освіти (Україна, м. Одеса). Реалізація андрагогічних принципів навчання в процесі підготовки вчителів до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів.
  66. Русановська О.В., навчально-виховний комплекс «Запорізька Січ» Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Педагогічні умови формування гендерної культури студентів педагогічного коледжу.
  67. Рязанцева З.А., Гурова С.Г., Сейсенбаєва О.А. (Україна, м. Запоріжжя) Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7. Особливості методичної роботи с педагогічним колективом у санаторній школі-інтернаті.
  68. Скірко Р.Л., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Фактори педагогічного впливу на формування соціальної компетентності практичних психологів в умовах післядипломної педагогічної освіти».
  69. Сироватко О.М., КЗ «Запорізький обласний інститутпіслядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Психологічне забезпеченняпрограми розвитку навчального закладу.
  70. Смирнова М.Є., Харківська академія неперервної освіти (Україна, м. Харків). Андрагогічні основи навчання педагогічних працівників у процесі підвищення кваліфікації.
  71. Сосницкий О.В., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Геніалізація національного виховання і освіти за допомогою універсалізації.
  72. Сухоставська Н.С., Дніпропетровський національний університет ім. О.Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Концептуальна модель формування готовності майбутніх фахівців філологічного напряму до педагогічної діяльності.
  73. Сущенко Л.О., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Наукові підходи до організації професійно спрямованої дослідницької діяльності майбутніх педагогів.
  74. Терно С.О., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток критичного мислення школярів як засіб виховання духовних цінностей на уроках історії.
  75. Тушина О.Є., Мелітопольськийрайон, Новобогданівська ЗШ     І-ІІІступенів (Україна, м.Мелітополь). Психологічнабезпека освітнього середовища як визначальний компонент збереження психічногоздоров’я та позитивного розвитку його учасників.
  76. Федосенко Е.В., НОУ ВПО «Институт дизайна, прикладного искусства и гуманитарного образования» (Россия, г.Санкт-Петербург). Духовно-нравственное воспитание детей и молодежи в условиях учреждений для детей-сирот (программа воспитания благочестия «От сердца к сердцу»).
  77. Чала Г.В., загальноосвітній навчально-виховний комплекс №19 (Україна, м. Запоріжжя). Зміст роботи соціального педагога з впровадження сюжетно-рольових ігор в освітній процес дошкільного закладу.
  78. Чемодурова Ю.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Теоретичні основи дослідження особистісно-професійного розвитку практичного психолога.
  79. Черепєхіна О.А., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми піднесення професійного статусу психолога у фаховій підготовці майбутніх психологів.
  80. Чернова К.М., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Сутність самоактуалізації особистості майбутнього менеджера.
  81. Шаляпина Т.А., Государственное бюджетное образовательное учреждение дополнительного профессионального образования (повышения квалификации) специалистов «Санкт-Петербургская академия постдипломного педагогического образования» (Россия, г. Санкт-Петербург). Управление информатизацией образования: куда идти.
  82. Шевченко О.А. Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Миколаїв). Пролегомени дослідження професійного розвитку педагога в умовах післядипломної освіти.
  83. Штуль С.Л., відділ освіти, молоді та спорту Михайлівської райдержадміністрації (Україна, Запорізька область). Управлінська компетентність керівника сучасної школи.
  84. Щербакова Д.К., Дніпропетровський національний університет ім. О.Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Розвиток професійної спрямованості студентів вищих навчальних закладів.
  85. Якимович Т.Д., Козловська І.М. Львівський науково-практичний центр ПТО НАНПУ (Україна, м. Львів). Розвиток особистості студентської молоді в контексті інтегративного підходу.
  86. Яцюк О.С., Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу (Україна, м. Івано-Франківськ). Професійна компетенція викладача вищого навчального закладу: вимоги сучасності.

ПОВЕРНУТИСЯ ДО САЙТУ ФОРУМУ

5 комментариев:

  1. Вітаю всіх учасників Інтернет-Форуму!

    ОтветитьУдалить
  2. привлекла внимание статья Ремез Н.Д.пОДГОТОВКА УЧИТЕЛЕЙ К ЗНО очень актуальная проблема.Хотелось бы все-таки узнать о механизмах реализации андрагогических принципов обучения

    ОтветитьУдалить
  3. Ястребова В.Я.11 апреля 2013 г. в 07:52

    Побольше бы таких сообщений из практики работы, как сообщение Штуль С.Л.оЧЕНЬ УДАЧНО соодиняются теория и практика научно-методической работы.

    ОтветитьУдалить
  4. This article is quite interesting. It develops your mind. I suggest to read it by all the members of our forum.

    ОтветитьУдалить

  5. Проблема андрагогического подхода в обучении для системы последипломного образования достаточно актуальна. Прежде всего меняется модель обучения, роль преподавателя, что деалет более результативным сам процесс. Больше свободы, больше вариативности, больше творчества.
    В той или иной степени проблема андрагогизации процесса обучения затрагивается во многих статьях, представленных на этой конференции, даже если сам термин не употребляется и не звучит, потому что характер взаимодействия и формы работы со взрослыми людьми определяются особенностями этого подхода.

    ОтветитьУдалить

После комментария выберите Подпись пользователя Анонимный

Примечание. Отправлять комментарии могут только участники этого блога.