Керівник конференції: Ястребова Валентина Яківна, проректор з науково-методичної роботи ЗОІППО, к.п.н., доцент
Мета конференції:
з’ясування основних теоретичних засад моделювання фахової компетентності керівників навчальних закладів різних рівнів освіти для створення методологічної основи оперативного коригування управлінської діяльності керівника, забезпечення його мобільності й фахової конкурентоздатності в ринкових умовах.
Конференція працює за чотирма секційними напрямами
Психологічні засади особистісно-орієнтованого менеджменту і розвитку особистісно-компетентнісного підходу в освіті - керівник секції Гура Тетяна Євгенівна, к. психол. наук, доцент.
Андрагогічні підходи у сучасному освітньому менеджменті і освіті дорослих - керівник секції Приходько Валентин Миколайович, завідувач кафедри андрагогики та освітніх вимірювань, к.п.н., доцент.
Управління сучасним навчальним закладом у контексті спеціальної і інклюзивної освіти - керівник секції Лупінович Світлана Миколаївна, завідувач кафедри реабілітаційної педагогики, к.п.н., доцент
Інноваційні підходи і технології у сучасному освітньому менеджменті - керівник секції Ястребова Валентина Яківна, проректор з науково-методичної роботи ЗОІППО, к.п.н., доцент.
КОНФЕРЕНЦІЯ 3
«Теоретичні та прикладні питання сучасного освітнього менеджменту»
Пленарне засідання:
- Ястребова В.Я., кандидат педагогічних наук, доцент, перший проректор Комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради. Соціально-педагогічний детермінізм в управлінській діяльності директора загальноосвітнього навчального закладу сільської місцевості.
- Гура О.І., доктор педагогічних наук, професор, проректор з науково-педагогічноїроботи Класичного приватного університету (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми гуманістичного та особистісно-орієнтованого підходів в управлінні соціальною організацією.
- Мариновська О.Я., доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри менеджменту та освітніх інновацій (Україна. м.Івано-Франківськ) Технологія векторного аналізу уроку
- Федосенко Е.В., кандидат психологических наук, доцент НОУ ВПО «Институт дизайна, прикладного искусства и гуманитарного образования» (Россия, г. Санкт-Петербург). Актуальные проблемы профессионального развития психологов в системе постдипломного образования.
- Волярська О.С., кандидат педагогічних наук, доцент КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Психолого-педагогічний супровід післядипломної підготовки керівників закладів освіти.
- Гура Т.Є., кандидат психологічних наук, доцент, в.о. проректора з наукової роботи та міжнародної діяльності КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми психологічного забезпечення розвитку освітнього простору.
- Пучина О.В., кандидат психологічних наук, доцент, Запорізькій національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). Психологічна готовність керівників до управлінської діяльності.
Доповіді:
- Афанасьєва Т.О., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Проблема модернізації змісту професійної освіти: компетентністний аспект.
- Бабко Т.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Управління професійним саморозвитком педагога профільної школи.
- Бабкова О.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Вимірювання навчальних досягнень учнів як компонент оцінювальної діяльності учителя.
- Байбекова Н.Р. Харківський національний педагогічний університ ім. Г.С.Сковороди (Україна, м.Харків). Готовність майбутніх психологів до консультативної роботи у вищих навчальних закладах
- Бондарева Л.Б., Классический приватный университет (Украина, г. Запорожье). Музыкотерапия как метод коррекции эмоциональной сферы беременных женщин.
- Бондаренко Р.М., Хортицький національній навчально-реабілітаційний багатопрофільній центр (Україна, Запоріжжя). Психологічні особливості підготовки психологів до роботи з дітьми аутистичного спектру
- Бондаренко З.П. , Продан Є.О., Бондаренко Я.І. Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара(Україна, м. Дніпропетровськ) Проблеми інклюзивного навчання студентів у інтегрованому освітньому просторі
- Бондаренко З.П. Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара(Україна, м. Дніпропетровськ) Модель формуваннясоціальної зрілості особистості у процесі її навчання, виховання і розвитку
- Бочелюк В.В., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Соціально-психологічні особливості насилля у закладах освіти.
- Булах М.Ю. Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара(Україна, м. Дніпропетровськ) Інноваційніпідходи і технології у сучасному освітньому менеджменті
- Бура О.Б., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №52 (Україна, м. Запоріжжя). Зміст соціально-педагогічної корекції гіперактивної поведінки молодших школярів.
- Водолазська Т.В., Гавриш Р.Л., Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені М. В. Остроградського (Україна, м. Полтава). Евалюація як технологічна інновація в освітньому менеджменті.
- Волошина Т.А. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя) Комплексная оценка соматического здоровья учащихся начальных классов с особенностями психофизического развития
- ВолошенкоО.В., Черкаський обласний інститут пыслядипломної педагогічної освіти (Україна, м.Черкаси). Деякі аспекти осучаснення післядипломної педагогічної освіти.
- Волярська О.С., кандидат педагогічних наук, доцент КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Психолого-педагогічний супровід післядипломної підготовки керівників закладів освіти.
- Галумова Е.А., Классический приватный университет (Украина, г. Запорожье). Особенности эмоционального развития детей с аутизмом.
- Гонтар М. Г. Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара(Україна, м. Дніпропетровськ) Життєва компетентністьяк детермінанта розвитку особистості підлітка
- Гуменный А.Д., Институт профессионально-технического образования НАПН Украины (Украина, г. Киев). Развитие уровня информационной культуры руководителей ПТУЗ в открытом информационно-образовательном пространстве ПТО.
- Губа Н.О., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток професійної компетентності майбутніх психологів у процесі навчання у ВНЗ.
- Гура Т.Є., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Емпіричне дослідження професійного мислення практичних психологів: методичне забезпечення.
- Донченко І.А. Класичний приватний університет Розвиток професійної самосвідомості засобами розвивальноїпсиходіагностики
- Дрожжина Т.В., КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (Україна, м. Харків). Використання андрагогічних принципів в післядипломній освіті педагогів.
- Заворотна Я.В., Шабанова Т.С., Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Факторно-критеріальна модель інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом.
- Зарицька В.В., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Особливості розвитку емоційного інтелекту суб’єктів навчального процесу.
- Кідалова Н.О., Управління освіти Мелітопольської міської ради (Україна, м. Мелітополь). Проект «Profуспіх: стратегія професійного вибору».
- Кільова О.А., Дніпропетровський національний університет ім. О.Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Професійно-педагогічна підготовка майбутніх викладачів у позааудиторній роботі у вищих навчальних закладах.
- Козицька Г.В., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). Проблеми визначення сутності професійного мислення.
- Козловська І.М., Львівський науково-практичний центр ПТО НАНПУ (Україна, м. Львів). Розвиток особистості студентської молоді в контексті інтегративного підходу.
- Козловський Ю.М., Львівський інститут банківської справи УБС НБУ (Україна, м. Львів). Особистісний підхід до суб’єктів наукової діяльності вищого навчального закладу.
- Котелюх М.О., Харківський Національний університет внутрішніх справ (Україна, м. Харьків). Розвиток професійної етики майбутніх працівників міліції громадської безпеки засобами навчального тренінгу.
- Кравченко Г.Ю., КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» (Україна, м. Харків). Використання адаптивного управління для забезпечення ефективної діяльності кафедри обласного інституту післядипломної педагогічної освіти.
- Крамчанін В.М., Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №4 (Україна, м. Запоріжжя). Управлінська культура керівників закладів освіти як психолого-педагогічний феномен.
- Криволап О.Ю., Запорізька загальноосвітня школа № 15 (Україна, м. Запоріжжя). Управління процесом формування усвідомленої діяльності молодших школярів під час навчального процесу.
- Криворучко М.В., навчально-виховний комплекс «Дошкільний навчальний заклад–загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №15» Смілянської міської ради (Україна, Черкаська область, м. Сміла). Сучасне управління методичною роботою на рівні навчального закладу.
- Кривых С.В. НОУ ВПО «Институт дизайна, прикладного искусства и гуманитарного образования» (г. Санкт-Петербург, Россия). Диверсификация высшего профессионального образования на примере профиля обучения «христианское искусство».
- Лазаренко В.І. Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара(Україна, м. Дніпропетровськ) Психологічна допомога особистості:практика реалізації програми «здоровий спосіб життя»
- Лапшина І.С., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Дидактичне проектування електронного підручника у системі післядипломної педагогічної освіти.
- Липкова А.В., Классический приватный университет (Украина, г. Запорожье). Психологические предпосылки вхождения подростков в субкультуры.
- Литвиненко І.С., Миколаївский національний університет ім. В.О. Сухомлинського (Україна, м. Миколаїв). Підготвка майбутніх психологів до роботи з людьми похилого віку.
- Лук’янова О.І., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). Управління процесом формування позитивної мотивації до навчання студентів технічних спеціальностей.
- Лубяна К.А. Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара(Україна, м. Дніпропетровськ) Врахування індивідуально-психологічнихособливостей дійтей, які займаються хореографічною творчістю
- Лупінович С.М. КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя) Науково-методичніпідходи до планування корекційної роботи педагога в освітньому процесізагальноосвітньої школи
- Лупінович К. С. Науково - дослідницька лабораторія інклюзивної освіти дітей з особливими освітніми потребами КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя) Роль батьків у залученні дітей з особливими освітніми проблемами в інклюзивний освітній простір
- Лупинович А. С. Детско-юношеская школа олимпийского резерва Смолевичского района Минской области (Беларусь, г. Минск) Превентивные методы оценки адаптационных возможностей учащихся 7-8 классов школ-интернатов кфизической нагрузке
- Мазурик І.О., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Ґендерні особливості рольових очікувань молоді стосовно майбутнього партнера у шлюбі молоді.
- Майорчак Н.М., Львівський державний університет внутрішніх справ (Україна, м. Львів). Соціальні чинники формування брехливості у підлітків.
- Максимова О.П. Кіровоградський інститут комерції (Україна, м. Кіровоград). Особливості застосування кейс-методу у процесі формування готовності майбутніх економістів до аналітичної діяльності
- Меркулова Н.В., Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Б. Хмельницького (Україна, м. Мелітополь). Інтерактивні методи навчання як спосіб формування готовності магістрів менеджменту освіти до інноваційного управління загальноосвітнім навчальним закладом.
- Мінакова І.В. КЗ «Запорізький обласний інститутпіслядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя) Розвитокжиттєвих навичок як метод навчання здоровому способу життя й елементвисокоякісної освіти
- Могілевська В.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). До питання про впровадження сучасних педагогічних технологій у позашкільній освіти.
- Науменко М.П., Попкова Е.І., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Андрагогічні аспекти підготовки висококваліфікованих та конкурентоспроможніх фахівцівв на ринку праці.
- Неткал Ф.О., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми дослідження професійної готовності майбутнього психолога до консультативної діяльності.
- Нікітін О.Є., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). (Україна, м. Мелітополь). Психологічні особливості наркозалежності, як прояв сімейної дисфункції.
- Нікулін С.Є . КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя) Роль сюжетних картинок узасвоєнні змісту літературних текстів учнями молодших класів спеціальних шкілдля розумово відсталих дітей
- Оксентюк Н.В. Національний університет водного господарства та природокористування (НУВГП). (Україна, м. Рівне). Формування розвиненої особистості в сучасній освіті
- Омельченко Я.Є., Дніпропетровський національний університет ім. О.Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Інтерактивні методи навчання у викладанні англійської мови студентам гуманітарних спеціальностей.
- Павлова С.О., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя) Оцінка якості освітнього процесу як основної складовоїконкурентноздатності школи
- Паливода Н.П., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Психологічні особливості дитячого горя.
- Панов М.С., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Соціально-психологічні особливості формування правової культури осіб з особливими потребами.
- Переверзєва О.В., Дніпропетровськийнаціональний університет імені Олеся Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Інклюзивна освіта як соціально-педагогічний феномен у контексті інноваційного розвитку.
- Перцова Н.І., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Ефективність методу кейса у формуванні прогностичних умінь керівників шкіл в умовах післядипломної освіти.
- Присяжнюк Ю.С., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток професійної компетентності вчителя - гуманітарія на засадах андрагогіки .
- Приходько І.П., Дніпропетровський державний аграрний університет (Україна, м. Дніпропетровськ). Державно-управлінські заходи по забезпеченню якості, відтворення і передачі знань у системі вищої освіти.
- Приходько Т.П., Дніпропетровський національний університет ім. О.Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Діяльність освітнього керівництва по запровадженню європейської парадигми кредитно-трансферної системи у ВНЗ.
- Ремез Н.Д., Одеський регіональний центр оцінювання якості освіти (Україна, м. Одеса). Реалізація андрагогічних принципів навчання в процесі підготовки вчителів до тестового оцінювання навчальних досягнень учнів.
- Русановська О.В., навчально-виховний комплекс «Запорізька Січ» Запорізької міської ради (Україна, м. Запоріжжя). Педагогічні умови формування гендерної культури студентів педагогічного коледжу.
- Рязанцева З.А., Гурова С.Г., Сейсенбаєва О.А. (Україна, м. Запоріжжя) Запорізька загальноосвітня санаторна школа-інтернат №7. Особливості методичної роботи с педагогічним колективом у санаторній школі-інтернаті.
- Скірко Р.Л., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Фактори педагогічного впливу на формування соціальної компетентності практичних психологів в умовах післядипломної педагогічної освіти».
- Сироватко О.М., КЗ «Запорізький обласний інститутпіслядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Психологічне забезпеченняпрограми розвитку навчального закладу.
- Смирнова М.Є., Харківська академія неперервної освіти (Україна, м. Харків). Андрагогічні основи навчання педагогічних працівників у процесі підвищення кваліфікації.
- Сосницкий О.В., Бердянський державний педагогічний університет (Україна, м. Бердянськ). Геніалізація національного виховання і освіти за допомогою універсалізації.
- Сухоставська Н.С., Дніпропетровський національний університет ім. О.Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Концептуальна модель формування готовності майбутніх фахівців філологічного напряму до педагогічної діяльності.
- Сущенко Л.О., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Наукові підходи до організації професійно спрямованої дослідницької діяльності майбутніх педагогів.
- Терно С.О., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Розвиток критичного мислення школярів як засіб виховання духовних цінностей на уроках історії.
- Тушина О.Є., Мелітопольськийрайон, Новобогданівська ЗШ І-ІІІступенів (Україна, м.Мелітополь). Психологічнабезпека освітнього середовища як визначальний компонент збереження психічногоздоров’я та позитивного розвитку його учасників.
- Федосенко Е.В., НОУ ВПО «Институт дизайна, прикладного искусства и гуманитарного образования» (Россия, г.Санкт-Петербург). Духовно-нравственное воспитание детей и молодежи в условиях учреждений для детей-сирот (программа воспитания благочестия «От сердца к сердцу»).
- Чала Г.В., загальноосвітній навчально-виховний комплекс №19 (Україна, м. Запоріжжя). Зміст роботи соціального педагога з впровадження сюжетно-рольових ігор в освітній процес дошкільного закладу.
- Чемодурова Ю.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м. Запоріжжя). Теоретичні основи дослідження особистісно-професійного розвитку практичного психолога.
- Черепєхіна О.А., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). До проблеми піднесення професійного статусу психолога у фаховій підготовці майбутніх психологів.
- Чернова К.М., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Сутність самоактуалізації особистості майбутнього менеджера.
- Шаляпина Т.А., Государственное бюджетное образовательное учреждение дополнительного профессионального образования (повышения квалификации) специалистов «Санкт-Петербургская академия постдипломного педагогического образования» (Россия, г. Санкт-Петербург). Управление информатизацией образования: куда идти.
- Шевченко О.А. Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Миколаїв). Пролегомени дослідження професійного розвитку педагога в умовах післядипломної освіти.
- Штуль С.Л., відділ освіти, молоді та спорту Михайлівської райдержадміністрації (Україна, Запорізька область). Управлінська компетентність керівника сучасної школи.
- Щербакова Д.К., Дніпропетровський національний університет ім. О.Гончара (Україна, м. Дніпропетровськ). Розвиток професійної спрямованості студентів вищих навчальних закладів.
- Якимович Т.Д., Козловська І.М. Львівський науково-практичний центр ПТО НАНПУ (Україна, м. Львів). Розвиток особистості студентської молоді в контексті інтегративного підходу.
- Яцюк О.С., Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу (Україна, м. Івано-Франківськ). Професійна компетенція викладача вищого навчального закладу: вимоги сучасності.
Вітаю всіх учасників Інтернет-Форуму!
ОтветитьУдалитьпривлекла внимание статья Ремез Н.Д.пОДГОТОВКА УЧИТЕЛЕЙ К ЗНО очень актуальная проблема.Хотелось бы все-таки узнать о механизмах реализации андрагогических принципов обучения
ОтветитьУдалитьПобольше бы таких сообщений из практики работы, как сообщение Штуль С.Л.оЧЕНЬ УДАЧНО соодиняются теория и практика научно-методической работы.
ОтветитьУдалитьThis article is quite interesting. It develops your mind. I suggest to read it by all the members of our forum.
ОтветитьУдалить
ОтветитьУдалитьПроблема андрагогического подхода в обучении для системы последипломного образования достаточно актуальна. Прежде всего меняется модель обучения, роль преподавателя, что деалет более результативным сам процесс. Больше свободы, больше вариативности, больше творчества.
В той или иной степени проблема андрагогизации процесса обучения затрагивается во многих статьях, представленных на этой конференции, даже если сам термин не употребляется и не звучит, потому что характер взаимодействия и формы работы со взрослыми людьми определяются особенностями этого подхода.